Onze service
Wil je wat laten aanpassen in de templates of op de facturen? Of heb je een onherstelbare fout gemaakt in je template en wil je een nieuwe ontvangen? Of heb je misschien een ander verzoek?
Hoewel we op voorhand niet kunnen bepalen of we je ook daadwerkelijk kunnen helpen, met meer dan 20 jaar ondernemers ervaring horen we graag wat we voor je kunnen doen.
​
Laat het ons gerust weten via het contactformulier op onze website of door ons een email te sturen, zie hiervoor de contact pagina.


Persoonlijke licentie is kopen met vertrouwen
Al onze producten betreffen digitale producten en zijn daarmee eenvoudig kopieerbaar. Om onrechtmatig gebruik en her-distributie tegen te gaan, zodat we de prijs laag kunnen houden en het daarmee toegankelijk blijft voor zoveel mogelijk ondernemers, worden al onze producten na aankoop voorzien van een persoonlijke licentie, dat is het email adres waarmee de aankoop is gedaan.
Hiermee kunnen wij onze producten aanbieden als “One-Time Payment & Life-Time Use”. Met andere woorden, je betaalt slechts eenmalig, en je kan er een levenlang gebruik van maken. Dus geen maandelijkse terugkerende kosten.
Garantie en klachten
Al onze templates komen met gratis levenslange updates. Dat betekent dat wanneer we verbeteringen en bug fixes doorvoeren op dezelfde versie van je aankoop, je altijd het recht hebt om gratis de laatste versie te ontvangen.
Nog een goede reden waarom wij je aankoop voorzien van een persoonlijk licentie (zie ook hierboven "Persoonlijke licentie is kopen met vertrouwen" en de FAQ vraag “Wat voor licentie modellen zijn er?”).
​
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Maak je klacht eerst bij ons kenbaar door te mailen naar support@excelfacturatie.nl of door gebruik te maken van ons contact formulier.
​Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Betalingsvormen
iDeal
Credit / Debit Cards
​
We bieden onze klanten meerdere manieren om af te rekenen. De meest gebruikte is iDeal, maar betalingen met Credit Cards zijn ook mogelijk.
Om het onze klanten zo makkelijk mogelijk te maken proberen we continu nieuwe betalingsvormen toe te voegen. Kijk daarom bij de betaling wat de meest actuele mogelijkheden zijn.
Verzending
Nadat je de betaling hebt gedaan gaan wij aan de slag om je digitale pakketje klaar te maken. Om onrechtmatig gebruik en her-distributie tegen te gaan, worden al onze producten na aankoop handmatig voorzien van een licentie, dat is het email adres waarmee de aankoop is gedaan (zie ook de FAQ vraag "Welke licentie modellen zijn er").
Wanneer je een template hebt aangeschaft zit er in je digitale pakketje ook gratis de uitgebreide handleiding in de vorm van een eBook (pdf) en gratis het voorbeeld template van de fictieve onderneming, zodat je direct aan de slag kan.
In het digitale pakketje zit ook het password om, indien je dat wenst, de beveiliging van de tabbladen te halen (zie ook de vraag “Wat is het password om de beveiliging van de tabbladen te halen?”).
Nadat we je digitale pakketje klaar hebben gemaakt ontvang je deze middels een persoonlijke email waar ook de informatie in staat hoe we je bij vragen helpen.
Het betreft hier dus enkele handmatige handelingen en geen geautomatiseerd proces. Ons streven is om je binnen 24 uur het digitale pakketje per e-mail te sturen.
Herroepingsrecht en bedenktijd
Producten die je via deze webwinkel koopt worden op maat volgens de door jouw ingevoerde specificatie digitaal gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.
